مسلم ذوقی بیلندی

باستان شناس (پژوهش دوره تاریخی)
1 / 6
2 / 6
3 / 6
4 / 6
5 / 6
6 / 6

The Woods
Cinque Terre
Mountains and fjords
Northern Lights
Nature and sunrise
Snowy Mountains

مسلم ذوقی بیلندی

باستان شناس (پژوهش دوره تاریخی)

گزیده ای از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی،مقالات،خاطرات،عکاسی،اخبار باستان شناسی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

 

مسلم ذوقی بیلندی هستم باستان شناس

متولد سال 1369
گناباد


دوره تخصصی تاریخی

جهت مطالعه یا دریافت رزومه و خلاصه سوابق
علمی، پژوهشی و اجرایی اینجانب کلیک کنید.

 مسلم ذوقی بیلندی     


 مطالب مرتبط:

 

نظرات  (۵)

سلام آقای ذوقی
امیدوارم حالتون خوب باشه و هرجا هستین خوب و خوش و سام باشین

محمدی
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون، همچنین.
من هم برای شما آرزوی موفقیت می کنم
پیروز باشید.
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۵ گرافیست ارشد
سلام استاد ذوقی ، بسیار عالی...
من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم .
پاسخ:
سلام
ممنون از شما که این عنوان باارزش رو برای من به کار بردید.
بنده استاد نیستم، استاد بودن و استاد شدن کار ساده ای نیست و این واژه با ارزش رو به هر کسی نمیشه نسبت داد.


من هم برای شما آرزوی سلامتی و سربلندی دارم
پیروز باشید
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۴۶ گرافیست ارشد
احسنت ، ممنون..
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید .
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۶ مهران وفا نسب
خیلی عالی
موفق باشید
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی